V době virové nákazy provoz NEPŘERUŠEN, působíme s ochrannými pomůckami!
Podmínky zapůjčení
Níže uvedené podmínky pro zapůjčení notebooku jsou nedílnou součástí smlouvy o pronájmu věci movité (dále jen smlouvy) mezi zákazníkem a dodavatelem (dále jen dodavatel), uzavřenou podle občanského zákoníku. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
Jaroslav Jesenský, IČ: 87198673, adresa: Spojovací 174, 252 18 Úhonice
e-mail: info@jkpcservis.cz, tel.: 733 751 119
Smlouva - Smlouvou se zavazuje dodavatel k provedení určitého výkonu (služby) a zákazník se zavazuje k zaplacení ceny za jeho provedení. Výkonem (službou) se rozumí pronájem věci movité.
Dodavatel - Osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který poskytuje služby.
Zákazník - Osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba.
Smlouvou o pronájmu věci movité se rozumí podepsaný doklad o zapůjčení notebooku (dokument s názvem „Zapůjčení notebooku“).
Zákazník se předáním zapůjčeného zařízení a uzavřením smlouvy svobodně stvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami, a že s nimi souhlasí. Na tyto podmínky, které tvoří nedílnou součást smlouvy je kupující dostatečným způsobem upozorněn, a má možnost se s nimi seznámit.
Tyto podmínky jsou dostupné na webových stránkách dodavatele https://www.jkpcservis.cz.
Zákazník má možnost po domluvě zařízení osobně vyzvednout na adrese: Spojovací 174, 252 18 Úhonice. Nebo dodavatel může po domluvě dopravit zařízení k zákazníkovi osobně. Cena dopravy bude zákazníkovi sdělena předem podle počtu kilometrů. Cena je 7 Kč za každý 1 km, počítá se cesta tam i zpět. Cena dopravy bude zahrnuta v celkové ceně faktury.
Před předáním zařízení bude sepsána smlouva, dokument s názvem „Zapůjčení notebooku“ při kterém bude požadován od zákazníka občanský průkaz k vyplnění smlouvy. Smlouvu obdrží obě strany a potvrdí jej svým podpisem případně i razítkem. Po vrácení zařízení se obě smlouvy budou podepisovat znovu jako doklad o vrácení zařízení.
Ve smlouvě bude uvedený stav zařízení, po navrácení zařízení bude tento stav kontrolován. Pokud stav nebude odpovídat stavu před zapůjčením, bude zařízení poškozeno, nebo budou vyměněny hardwarové komponenty, bude od zákazníka požadována finanční náhrada za škodu na zařízení.
Zákazník má možnost po předchozí domluvě zařízení vrátit osobně na adresu: Spojovací 174, 252 18 Úhonice. Popřípadě si dodavatel může pro zařízení přijet k zákazníkovi, cena dopravy bude zákazníkovi sdělena předem podle počtu kilometrů. Cena je 7 Kč za každý 1 km, počítá se cesta tam i zpět. Cena dopravy bude zahrnuta v celkové ceně faktury.
Pokud zákazník zapůjčené zařízení ztratí, nebo mu bude odcizeno, bude od zákazníka požadována finanční náhrada dle aktuální ceny daného zařízení. Hodnota daného zařízení bude pro informaci napsána ve smlouvě.
Celková cena bude zákazníkovi oznámena před zapůjčením zařízení. Cena za zapůjčení zařízení (notebooku) je uvedená na webových stránkách dodavatele v sekci „Ceník“. Uvedená částka v ceníku za zapůjčení zařízení je vždy za každý kalendářní den.
Pokud dodavatel nedodrží domluvený termín k řádnému navrácení zařízení, nebo alespoň předem neoznámí, že si jej ponechá déle, než bylo domluveno, bude k denní částce počítána smluvní pokuta ve výši 50,- Kč na den.
Všechny uvedené ceny jsou včetně všech poplatků.
Platit lze hotově při předání zařízení nebo bankovním převodem. Číslo bankovního účtu je 2901260634/2010, jako variabilní symbol uveďte vždy číslo faktury.
Povinnost elektronické evidence tržeb (EET) je pro nás platná ve 4. fázi, ode dne 1.5.2020
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
V případě, že odběratel poskytne své osobní údaje, např. při převzetí zapůjčeného zařízení, pomocí emailu v komunikaci nebo jiným způsobem, odběratel stvrzuje, že souhlasí se zpracováním svých osobních údajů pro interní potřeby. Ochrana osobní údajů
Dodavatel ručí za funkčnost zapůjčeného zařízení, není-li ve smlouvě uvedeno jinak.
Dodavatel není zodpovědný a neručí za jakékoli problémy, zaviněné vzájemnou nekompatibilitou mezi hardwarem a softwarem.
Dodavatel není rovněž zodpovědný za funkčnost a legalizaci jakéhokoliv software včetně operačních systémů provozovaných zákazníkem na zapůjčeném zařízení.
Dodavatel neručí v žádném případě za ztrátu dat, která jsou obsažena v zapůjčeném zařízení.
Tyto podmínky zapůjčení nabývají platnosti dne 15. února 2020